terug naar het midden des lands.

18 maart 2014 - Tuakau, Nieuw-Zeeland

Na een paar dagen nou ja een week op de boerderij zijn geweest bij ray en sherrel 10 kilo zwaarder van het heerlijke koken wat ze deed.
Het was echt iedere dag kerst wat een heerlijke maaltijden.
Dus nu moet we even afvallen en weer zelf koken.
Na een tocht door de mooie kauri bossen een camping gevonden midden in de bossen was rustig tot dat er 5 schreeuw duittser op het toneel verschenen.
Deze enkele malen tot rust gemaand en in mijn perfecte duits hahahha maar ze begrepen het wel het werdt wat rustiger.
De volgende morgen zijn we met veel kabaal vertrokken daar dus de duitse heimat had ook last vzn ons.
Daarna weer door de bossen gereden op naar het Kauri museum een prachtig museum over de kauri boom.
Toen werdt het tijd om een camping te zoeken helaas werdt dat een hele toer zonder tomtom en goede kaarten verdwaald in een bos.
Maar ja na enkele uren rond rijden de snelweg weer gevonden zijn toen maar door gereden naar Tuakau waar we bij Andre en karen de bus hebben neer gezet.
Vandaag gaan we richting de kust nog even bij kleuren.
Want het zit er helaas bijna op.