kiriekerie

11 maart 2014 - Waipapa, Nieuw-Zeeland

Zo we hebben weer volop internet dus weer een verslag. We zitten nu zo, n 150 km boven auckland in het plaatsje kiriekerie bij kennisen van Anneke op de boerderij.
Alwaar we weer hartelijk zijn ontvangen en na 2 weken weer in echt bed slapen incl. douche en wc in de buurt zonder eerst over camping te sjouwen.
Maar goed we zijn via coronmendel richting het noorden gereden wat een prachtig geboied met stranden uit de vakantie gidsen echt geweldig met palmen en mooi weer helemaal goed.
Vandaag Ray geholpen met koeienmelken op de boerderij weer is wat anders dan liften repareren was eem hele beleving de koeiestront zat achter me oren.
Cherrel had weer een geweldige maaltijd gemaakt leek wel een kerstmaal helemaal top.
Morgen gaan we naar het noorden want hebben onze plannen wat moeten aanpassen ivm het weer schijnt een zeer zware storm aan te komen aanstaande weekend
Want eigenlijk zouden we dan naar de cape gaan dus doen we dat morgen maar.

1. Els:
    11 maart 2014
    He Jelle en Anneke,
    Wat leuk al die verhalen, gaaf om zo alles een beetje op afstand te kunnen volgen. Wat gaat de tijd snel, jullie zitten al op de helft. Succes met de aankomende storm :). Zet de bus maar vast haha.